Müügitingimuste kehtivus
Müügitingimused kehtivad Restmann OÜ veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Restmann OÜ (edaspidi suomitikas.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad suomitikas.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Suomitikas.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse suomitikas.ee veebilehel.
Ostu sooritamine
- Valige e-poest tooted või teenused, mida soovite osta ning lisage need ostukorvi, vajutades nuppu “LISA KORVI”.
- Avades ostukorvi on Teil võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist ka kustutada.
- Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage “MINE MAKSMA”.
- Toote lisamisel ostukorvi ei sisalda see veel transporditeenuse hinda, kui info ostutellimusest jõuab meieni, saadame ka kulleriteenuse hinna koos valitud toote hinnaga
- Tellimuses tuleb täita kõik * (tärniga) tähistatud lahtrid. Tuleb nõustuda ka kasutajatingimuste ning privaatsuspoliitikaga.
Arve edastatakse tellija e-mailile pärast tellimuse vormistamist.
Hinna ja tarneinfo
E-poe valuuta on euro (€). Hinnad sisaldavad käibemaksu. Kaupade hinnad võivad muutuda ette teatamata.
Suomitikas.ee ei ole vastutav mistahes muude maksude või lõivude eest, mida Kliendi suhtes võidakse rakendada ning mille suhtes jääb täielik vastutus Kliendile.
Toodete tarne lepitakse kokku Suomitikas.ee ja Kliendi vahel ostu protsessi käigus. Suomitikas.ee veebipoe tarneviisideks on:
– Tooted tarnitakse tehasest kliendi soovitud aadressile
– Tarnehind kujuneb valitud toote või toodete mõõtudest, kaalust ning sihtkohast
– Ostukorvi lisatud toode ei sisalda tarnehinda, peale ostutellimuse vormistamist saadame kliendi meilile tellimuse hinna koos transporditeenuse hinnaga
Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja suomitikas.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
Makseviisid
Arve alusel:
- Tasumine toimub Restmann OÜ arveldusarvele. Arve tasumisel tuleb selgituses kasutada tellimuse või arve numbrit. Tellimust ei lähetata enne, kui raha on jõudnud Restmann OÜ arveldusarvele.
Müügilepingu jõustumine
Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud Restmann OÜ arveldusarvele.
Kohaletoimetamine
Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerime tehases tellimuse ning anname selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
Tagastamisõigus
Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.
Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja rikkumata.
Transpordi käigus vigastatud tootest tuleb koheselt teha sellest foto ja saata see müüjale, vigastuste olemasolust tuleks teatada enne kaubasaadetise vastuvõtmist, vigastatut kaupa ei tohi veoteenuse osutajalt vastu võtta. Hilisemaid pretensioone me ei saa kompenseerida.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressile info@restmann.ee 14. päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 14. päeva jooksul.
Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem, kui 14. päeva jooksul.
Vääramatu jõud
Suomitikas.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida suomitikas.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
Pretensioonide esitamise kord
Suomitikas.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
Suomitikas.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist suomitikas.ee kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab suomitikas.ee Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@restmann.ee pretensioon kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.